Pagina's

maandag 12 maart 2012

Ik leefde onder een steen.

Nee grapje. Maar ik snap dat jullie af vroegen waar ik toch bleef met mijn artikels. Dat begrijp ik maar al te goed en ergens schaam ik mij er ook wel voor dat ik al zo lang niet meer geblogd heb. Daar is natuurlijk ook een verklaring voor. De laatste tijd heb ik het zo druk gehad op school. Ik ben nu teamleider, ga full-time naar school, werk 2 avonden in de horeca, en moet nu ook nog eens gaan bloggen voor school. Ik kom tijd tekort, maar ook energie. De laatste weken ben ik toch al zo futloos (geen idee hoe het komt). Mochten jullie tips hebben over energie krijgen, dan hoor ik ze graag!

Omdat ik nog 2 weken moet bloggen voor school en dat al veel tijd in beslag neemt, houd ik het daar even bij. Bezoek vooral mijn tijdelijke blog over Eten en Communiceren. Hier schrijf ik ook leuke artikels op en word op het einde beoordeeld door school.

Wordt vooral lid van GF. Want ik moet minstens 30 followers hebben en zit nu pas op 19.


Kom vooral een kijkje nemen! Ik blijf jullie blogs nog trouw lezen. Maar de energie om hier nog extra te bloggen heb ik op dit moment niet.

Liefs,
Tahnee

1 opmerking:

  1. Grappig filmpje van het vlees en de cola. Ik had me nog zo verheugt op een paar lekkere dikke maden :)(IEEELLL)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...