Pagina's

dinsdag 22 mei 2012

Fashion | Tassen


Tassen, je kan er niet teveel van hebben. Ik als ware tassenverzamelaar kan dat alleen maar bevestigen. Voor elke situatie is er een tas. En deze tassen die ik nu gevonden heb, zijn ideaal voor naar je school of naar je werk. 

Want deze beauties beschermen je laptop of je ipad, en zijn dus meteen een verantwoorde aankoop. Je zou ze bijna kunnen declaren bij je vader. Wat je misschien al op de foto ziet is dat deze tassen van velours en leer zijn. Daarnaast kan je je eigen kleur kiezen en zo je tas naar eigen smaak customizen. Pure luxe als je het mij vraagt!

Ik ga je de 4 modellen laten zien, in mijn favoriete kleuren.


Als eerste het model 'Ciello', een echte laptoptas. De combinatie van een zachte stof met het stoere leer vind ik erg mooi. Het is vrouwelijk, maar toch ook stoer tegelijk. Daarnaast is het altijd fijn als de onderkant stevig is en je hem zonder zorgen overal op de grond kan zetten. De stof is vuilafwerend, waardoor je niet bang hoeft te zijn dat er vlekken op komen. 

Dan nu de prijs. Eerlijk is eerlijk. Het is een rib uit je lijf. Dit model kost €279 euro. Maar dan hoef je de komende jaren ook geen nieuwe laptoptas meer aan te schaffen. Een goede investering in je tassenverzameling. 


Deze tas heeft naar mijn idee het hoogste Sex & The City gehalte. Love it! Misschien komt het door de kleur, of door de studs, maar dit is zeker mijn favoriet. Zeker weten dat ik mijn vriendinnen deze tas geweldig gaan vinden. De tas is heel mooi afgewerkt tot in de kleinste details. Een echte eye-catcher! Het model heet 'Zouk'. 

Dit model kost €299 euro.


Het derde model 'Roxy' is een wat meer standaard tas. Een tas die eigenlijk altijd, bij elke outfit kan. Ideaal als je je niet persé met een opvallende tas wilt rondlopen. Plus ik houd van vakjes! Ideaal voor je telefoon, portemonnee of je ov-chipkaart. De leren hengsels zijn echt een must voor mij als ik een tas koop. Bij goedkope tassen gaan deze namelijk altijd als eerste stuk zodra je tas een beetje vol zit. 

Dit model kost €299 euro.


Last but not least, het model 'Pascha'. Bijna hetzelde als het vorige model, maar dan met studs. Iets meer glamour voor je dagelijkse leven. Deze kleur vond ik erg apart, maar alle tassen zijn in meerdere kleuren verkrijgbaar. 

Dit model kost €299 euro.

Alle tassen zijn verkrijgbaar bij: http://thevelvetlab.com


Mijn favoriete tas is de paarse 'Zouk' model, maar wat is jouw favoriete model?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...