Pagina's

woensdag 9 mei 2012

MET Gala 2012

Echt overal las ik dat het MET Gala helemaal om fashion en glamour draait. Nou, dat is dit jaar dan flink mislukt. Van de tientallen jurken die ik gezien heb, vond ik er maar een paar mooi. Veel jurken waren zakken, deden niks voor het lichaam en sloegen dit jaar volledig de plank mis. Ik ga je er een paar laten zien.


Als eerste BeyoncĂ©. Uitdagende jurk. Ergens vind ik hem wel leuk, sexy en grappig. Alleen de kleur van haar onderjurkje staat mij erg tegen. Jammer, was leuker geweest in een andere kleur. 


Deze jurk van Ralph Lauren vind ik van boven heel mooi aangesloten. Lekker vrouwelijk. 


Onze eigen 'Doutzen', hoog Cruella -de-Vil-gehalte. Vind de onderkant erg zwaar voor haar leeftijd.


Ik houd van zwart en glimmers. Het decolleté is toch echt to much.


Ik moest 3 keer kijken voordat ik zag dat het een Olsen Twin was. Verschrikkelijk! Het lijkt wel een oma. Wat een zak van een jurk, en dat haar doet haar ook niet veel goeds.


Het lijkt mij zo leuk om naar zo'n gala te gaan in een dure designer jurk! Misschien zoekt Ryan Gosling nog een date voor volgend jaar. Ryan? Call me!

2 opmerkingen:

  1. Die jurk van Beyonce is niet erg flamboyant voor haar lichaam!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind iedereen er niet echt super uit zien, Beyonce is dan denk ik mijn favoriet. En die Olsen Twin, jezus christtt verschrikkelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...