Pagina's

vrijdag 2 december 2011

Van foto naar stempel!


Heel lang geleden kwam ik deze foto tegen op het internet. Na uren, nee zelfs dagen zoekwerk kon ik helemaal niks vinden over deze camera. Jammer, want ik vond het zo gaaf! Nu kom ik toevallig vandaag deze foto tegen MET uitleg. Woow, lucky me! Benieuwd wat het nu precies is en hoe het werkt?



Kijk, deze 'Stempel Camera' bestaat uit 2 delen. Het ene deel bestaat uit de camera en het andere deel bestaat uit de stempel. Met de camera kun je een foto maken, dan haal je het lcd scherm eraf en monteer je het stempelgedeelte erop. Stempelen maar! Oke, ik typ het nu heel makkelijk. Maar beter dan dit kan ik het niet vertellen, want het hele technische gedeelte snap ik ook niet.




Je kan zoveel foto's maken als je wilt. Het is niet zo dat als je één foto maakt, alleen deze nog maar kan stempelen. Leuk he! Jammer dat je maar één kleur inkt kunt hebben. Geen kleurennfoto's dus.

Het is super dat ik nu eindelijk weet hoe de camera werkt, maar ik kan nog nergens vinden waar ik hem echt zou kunnen kopen. Bummer!

8 opmerkingen:

  1. Wat gaaf zeg! Nooit geweten dat zoiets bestaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, zo cool! Dit kende ik nog niet..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Cool.
    Ik heb net een nieuwe gekocht voor mijn communie.
    Dus als de ene versleten is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk :O, ik wist niet dat zoiets bestond ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat een geweldige gadget, ik vind het een gadget, hihi. :p Supergaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cool idee, nog nooit van gehoord! Jammer dat er nergens staat waar ie te koop is..

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...