Pagina's

zaterdag 10 december 2011

Zucht!


Ik kon het niet laten om hier een blogpost over te schrijven. Vorige week heb ik samen met een vriendin de film 'Crazy Stupid Love' gekeken. En wat speelt daar een lekkere vent in. De hele week was ik helemaal in de ban van Ryan Gosling. Ik kon niet meer eten, slapen of helder nadenken. Grapje! Maar het is wel de eerste keer dat ik een celebrity crush heb. Wat een charmes en lichaam heeft hij (in de film dan)! Zucht. Waarom is het toegestaan dat deze acteurs onze eigen mannen in een iets minder fel daglicht zetten. Want kom op, welke man versiert er nu een vrouw met een dansmove uit Dirty Dancing? Voor iedereen die net als ik nog even verder wil dromen, klik dan verder.


Hoe krijg je de meeste likes voor een foto? Plaats een afbeelding van Ryan op je prikbord van Facebook en binnen no-time zullen al je vriendinnen dit 'leuk' vinden. Zelfs een mexicaanse vriendin van mij had geen vertaling nodig, want wij vrouwen zijn nu eenmaal goed in het herkennen van een lekker hapje. 



Oke, dit beeld gebeurt ook echt alleen maar in films. Ik ken geen één vriendin die ooit als een bezopen kat een hippe club is binnen gelopen. Laat staan dat ze met natte haren en uitgelopen make-up op een man afliep en hem vol op zijn mond kuste. Nee, dit zijn filmverhalen. Maar ooh, wat een romantische verhalen.


Begrijpen jullie nu mijn filmcrush?

4 opmerkingen:

  1. hahaha, ik had vroeger een crush op een van de jongens van westlife en op die kerel uit a cinderella story met hilary duff xD. Gelukkig heb ik er nu geen last meer van, maar snap je helemaal ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah, geweldig geschreven! :') Ik heb het echt met een glimlach gelezen, geweldig en zo herkenbaaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lol!:) echt leuk geschreven.. crazy stupid love is echt een super film.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Tahnee,
    Jij bent een supertalent, zo leuk grappig en creatief wat je schrijft, zeker talent van je motter geerfd!Haha!
    Liefs en dikke kus! mama

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...