Pagina's

zondag 5 februari 2012

Cupid's Picks | Forever 21


Het is al bijna Valentijn! Dit betekent dat ik NU al bezig moet zijn met een overload aan hints naar mijn vriend. Ja, ik heb net zoals de meeste van jullie een vriend die Valentijn 'gewoon' 'eventjes' kan vergeten. En daar sta ik dan, met een lief ontbijtje en een kado aan zijn bed. Hij een hartaanval, ik een scheurtje in mijn hart. Dit jaar gaat het anders. Komende week hoor je mij net wat vaker zeggen: Ooh, KIJK!, DEZE is echt leuk! *wijst naar een jurkje op de HM site*. Nog een voordeel: vriendlief leest mijn blog (soms). En juist vandaag ga ik jullie de leukste Valentijn kado's van Forever21 zien. Kijk je verder? Ja, jij ook vriendlief!



Een pyama setje kan eigenlijk altijd wel. Alleen sommige meiden houden meer van stoere prints, terwijl het van de ander meer vrouwelijk mag. Ik houd wel van dat meisjesachtige. Dit pyama broekje met hartjes vind ik dan ook super lief. €5,90


Armbanden, ik heb al een hele bak vol. Maar deze sprong er voor mij echt uit op de site van forever21. Ik vind hem erg apart door de verschillende kleuren. Leuk, dat er nog wat 'glitters' op zitten. Deze armband is zowel leuk voor in de zomer als in de winter. €10,90

Even een praktisch kado er bij zetten. Want hoewel ik vaak dingen 'mooi' of 'leuk' vind, vriendlief kijkt graag naar de praktische kant van kado's. Bij sieraderen en kleding is dat vaak moeilijk uit te leggen. Bij deze laptophoes daarentegen niet. Met deze hartjes laptoptas bescherm jij je laptop namelijk tegen een stootje en loop je er stylish bij op school. Twee vliegen in één klap als je het mij vraagt. €9,90


Shirt met rhinestones. Stoer, lief en vrouwelijk. €17,75


Jasjes, blazers, vestjes. Wat hebben zij gemeen met elkaar? Ze zijn zo makkelijk te combineren. Ideaal voor een dagje school. Broek, t-shirt en een blazer en je outfit is af. Het zit super comfy, maar ziet er wel uit alsof je nog moeite gedaan hebt 's ochtends voor de spiegel. €28,75

Hopelijk heb ik jou en je vriend wat Valentijn-present-tips gegeven!




5 opmerkingen:

  1. Gelukkig doen wij niet aan Valentijnsdag ^^. Het is wel heel leuk hoor dat niet maar we staan er niet bewust bij stil ofzo ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke spulletjes!! Ik vind vooral: de pyjamabroek, de laptoptas en het eerste shirt super leuk!! :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat kindje in het filmpje, ah, how cuteeee! Leuke tips, helemaal de armband. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi leuk! Ik hoop dat je een leuke dag hebt ;)

    Liefs,
    Carlijn
    http://carlijnschrijft.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...