Pagina's

zaterdag 25 februari 2012


Zie je dit kleine hummeltje? Deze heeft de hele week bij mij gelogeerd. En mij actief bezig gehouden ;) Elke dag zijn we wel een uur gaan wandelen door het park en de bossen. Nog niet genoeg volgens dit hondje, want zijn energiemeter stond nog helemaal vol. Wat heeft mijn moeder toch een druktemakertje in huis. Stiekem heeft dit hondje ook een nachtje bij ons in bed geslapen, het is een echte knuffel. Hij is vooral dol op mijn vriend! Die kan hij niet genoeg in zijn gezicht likken. 

Maar, de laatste dag (vandaag) zit er weer op. Straks ga ik eerst nog 2 uurtjes werken en daarna ga ik samen met Woepie het baasje van het vliegveld halen. Oooh wat ga ik hem missen!! Snel nog even een uurtje knuffelen.

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...