Pagina's

vrijdag 10 februari 2012

Ik wil naar New York, en ik ga ook!


Ik droom al jaren om een keer naar New York te gaan. Toen ik op de blog van Cynthia las dat zij voor 800 euro naar NYC was geweest, dacht ik meteen: dat moet ik ook kunnen. Oké, 800 euro klinkt heel veel en dat is het ook hoor! Maar voor een retourvlucht en 8 hotelovernachtigen vlak bij Times Square vind ik dat een koopje. Een koopje waar ik wel een heel jaar voor moet sparen, maar dat is het waard.

Gaaf idee, alleen ik moest nog mijn vriend overhalen om mee te gaan. Nooit gedacht dat dat zo makkelijk zou zijn. Vriendlief was meteen enthousiast! Deze zomervakantie slaan we over en blijven we lekker thuis. Wat extra werken en dan hopen we in januari ruim een week naar NYC te gaan. Ik ben er ZOOOO blij mee!

Ik ga gewoon naar NYC! En dat ga ik ook ECHT doen! Het enigste wat nog besproken moet worden, is dat ik VEEL, HEEL VEEL wil SHOPPEN! Vriendlief is daar niet zo'n fan van, dat kan ik je nu al vertellen. Maar, als ik genoeg cultuur er tussen stop, zal hij het wel prima vinden. 


Lekker ontbijten bij Starbucks ELKE ochtend!  
Oeh, ik kan echt niet meer wachten! Ik heb echt al vlinders in mijn buik van enthousiasme!


6 opmerkingen:

  1. Ik ga met je mee! Wat is die eerste foto leuk!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat klinkt goed! Ben ik ook nog nooit geweest maar lijk mij idd geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW wat een mooie reis!!! dat word een foto verslag :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat gaat er dan zeker komen! Haha.. Eerst al dat geld bij elkaar sparen.

      Verwijderen
  4. NYC is inderdaad ontzettend fantastisch(ben zelf al 3 keer geweest), maar hou wel in de gaten dat het daar in Januari ontzettend koud is daar, die gebouwen daar fungeren echt als windtunnels. Dan kun je beter in voorjaar of najaar gaan(april/mei of september/oktober. In ieder geval veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...