Pagina's

woensdag 6 juni 2012

Leuke bijkomstigheid!


De laatste dagen ben ik weer helemaal into New York. Avonden lang verspil ik mijn uren op Google op zoek naar de leukste adresjes in New York. Ik ben er tenslotte maar 9 dagen en daar moet alles uitgehaald worden. Vol plannen die dagen, want ik wil wel ALLES gedaan hebben. Mocht dit niet lukken, dan heb ik natuurlijk wel een goed excuus om er weer eens heen te gaan.

Maar goed, ik was gisteren heel de dag op zoek naar slechte reviews over ons hotel. Want ja, stel dat ons hotel toch niet zo ubergaaf is als ik verwacht. Helaas, ik kon alleen maar positieve reviews vinden. Op eentje na die zat te klagen over het geluid op straat. Maar die man neem ik niet serieus. Je zit natuurlijk midden in NY, tuurlijk word je daar niet wakker van fluitende vogeltjes. 

Maar wat zag ik nu op ELKE foto in de badkamer (genomen door touristen en niet door het hotel).... Als je naar het plaatje kijkt kan je het al raden. Juist! Alle douchespullen van het hotel zijn van Philosophy! Zeg maar dag tegen standaard shampoo's die van je haren een pluizig vogelnest maken. Dit wordt genieten!

En ja, ik weet nu zeker dat dit hotel de juiste keuze voor ons is!

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...