Pagina's

zondag 3 juni 2012

Nieuwe agenda!


Dit jaar ben ik er vroeg bij, maar ik heb zoveel afspraken staan voor de maand juli en augustus, dat ik de losse post-its helemaal zat was. Ik kocht alvast een agenda voor komend studiejaar. Tegenwoordig heb je zoveel keuze in agenda's, dat kiezen echt lastig kan zijn. Gelukkig ben ik niet kieskeurig en stel ik maar één eis aan een agenda en dat is dat er een weekoverzicht in zit. No way dat ik met losse dagen kan werken. Een chaoot zoals ik heeft overzicht nodig. Dit jaar pakte ik de BLOND Amsterdam agenda. En ik ga je wat foto's laten zien van de binnenkant.







De printjes van BLOND Amsterdam vind ik lekker vrolijk. Ja dit is zeker een agenda waar ik een heel jaar tegen aan kan kijken ;)

2 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...