Pagina's

vrijdag 24 juni 2011

Creatief lunchpakketje.


Ik maak eerlijk gezegd zelden een lunchpakketje voor de middag. Meestal koop ik iets in de kantine of haal ik een broodje in de stad. Lekker makkelijk in de ochtend, maar minder leuk voor mijn bankrekening. En als ik dan in de ochtend de moeite neem om iets te smeren voor in de middag, dan is het vaak oer-hollands een boterham kaas. My favorite breakfast in the morning! 

Maar mocht je nu meer tijd hebben of je vriendlief willen verassen dan heb ik een aantal leuke foto's van verschillende soorten food art. Erg origineel en diegene zal zeker blij zijn met zo'n bijzondere lunch. Mijn vriend kan er helaas naar fluiten. No way, dat ik zoveel moeite ga doen voor een lunchpakketje. 



Dit is zeker één van mijn favorieten. Gaat wel veel werk en moeite in zitten.



Deze panda is zo cute! Deze kan ik misschien wel een keer maken. 
Ziet er easy uit met die rijst!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...