Pagina's

maandag 6 juni 2011

Blaas het maar eens allemaal op!



Ik ben dol op ballonnen! Bij feestjes en verjaardagen kunnen ze een hele woonkamer super gezellig maken. Als ik jarig ben wil ik vaak VEEL ballonnen., het is zo feestelijk! Alleen het blazen van die krengen is echt een ramp. Na 20 ballonnen krijg ik geen lucht meer uit mijn longen geperst en ben ik zo duizelig als het maar zijn kan. Dan heb ik het nog niet eens gehad over de knoopjes die je erin moet leggen. Rode pijnlijke vingers die naar bloed snakken. Maar je kan meer met ballonnen! Kijk je mee?





Dit zijn allemaal lege ballonen, maar het zal je nog steeds veel energie kosten om zoiets te maken.


Super gaaf! Maken jullie wel eens figuren? Of hangen jullie ze net als ik met een stuk of 5 aan een touwtje aan een lamp in de woonkamer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...