Pagina's

maandag 27 juni 2011

Supermarkt van de toekomst.


Vandaag kwam ik een interessant filmpje tegen op dumpert. Namelijk over de supermarkt van de toekomst. Niet meer in de rij staan bij de kassa na je werk. Maar meteen naar huis toe, waar je boodschappen bezorgd worden op een tijdstip die jij aangeeft. Wanneer ga je dan winkelen? Tussen je werkuren door. Namelijk als je aan het wachten bent op de metro. Niks verspilde minuten, jij kiest alvast uit wat je vanavond wilt eten met je mobiele telefoon. Benieuwd wanneer wij zoiets in Nederland krijgen.


Ik vond het in ieder geval een erg leuk concept! Het lijkt mij wel handig en ik zou er zeker gebruik van maken. Zeker als ik ergens op moet wachten ben ik snel verveeld en dan zou dit een leuke timekiller zijn. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...