Pagina's

zondag 26 juni 2011

Lazy Sunday!

Vandaag heb ik niks aan mijn blog gedaan. Ik had namelijk andere plannen: hard studeren voor mijn tentamens! Nu is daar eerlijk gezegd ook weinig van gekomen en had ik liever nog een week extra de tijd. Ander voordeel: mijn nagels zijn wel perfect gelakt, de douche is picobello schoon, de slaapkamer is opgeruimd, mijn boeken zijn gesorteerd, mijn kast is weer heringedeeld, ik heb alle oude tijdschriften nog eens gelezen, ik heb uitgebreid gekookt. Ik heb nog samen met mijn vriend een P90X Ab Ripper gedaan, ik heb mijn ring gevonden die ruim 3 maanden achter het bed lag verstopt, meteen mijn bed verschoond en naar kado's voor mezelf lopen zoeken op het internet. En O, Ja ik ben 20 pagina's verder in mijn reader. Nog 38 te gaan. 

Tot morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...