Pagina's

woensdag 25 mei 2011

The Cage of Death

Als je op vakantie bent wil je natuurlijk niets liever dan in een kooi springen tussen de krokodillen. Nou, dat kan als je in Darwin City bent. Daar hebben ze namelijk een krokodillenpark met als topper: The Cage of Death!
Ik zal je 2 redenen geven waarom je mij daar nooit in zult vinden. Ten eerste alleen de naam al bezorgt mij kriebels over mijn hele lichaam en ten tweede je betaalt er zo'n 80 euro voor.


Ik wil je de foto's niet onthouden. Het is natuurlijk wel een one-of-a-kind ervaring. Wanneer krijg je nu de kans om te gaan zwemmen met een van de grootste zoutwater krokodillen van Australiƫ. Je kan met maximaal twee personen in de kooi. Onderwaterfoto's en een videofilmpje zitten bij de prijs inbegrepen zodat je deze stoere actie aan al je vrienden kunt laten zien. Het hele avontuur onder water duurt 15 minuten. Wie durft? Helemaal onderaan de pagina heb ik nog een filmpje toegevoegd.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...