Pagina's

vrijdag 4 november 2011

Designer food | Louis Vuitton zoutjes


Als een echte fashionista wil jij natuurlijk de meest hippe hapjes op je verjaardagsfeestje serveren aan je vriendinnen. Dan heb ik een paar leuke zoutjes waarmee je je vriendinnen versteld zal mee doen staan. Ja, je ziet het al goed op de foto: echte zelfgemaakte Louis Vuitton zoutjes. Ja, met blokjes Hollandse kaas en komkommers kan je niet meer aankomen deze dagen. Grapje! Maar dit is wel een leuke blikvanger voor op tafel bij de cocktails. Voor een close-up foto klik verder. 

Nee, deze zoutjes zijn niet kant en klaar te koop in de plaatselijke supermarkt. Je zult ze zelf gaan moeten maken. Maar, het idee is er al. Nu alleen nog maar goed kopieëren in je keuken. 


Niks voor mij, maar ben jij wel een keukenprinsesje, dan is dit appeltje-eitje voor jou. Als je ze ooit gaat maken, stuur mij dan zeker een foto!

3 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je reactie op mijn blog (ik las hem net pas). Leuke blog! ik volg je!
    Leuke post. ik kan aleen echt niet koken en bakken, dus niet echt weggelegd voor mij dit ;)
    Liefs,
    charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ehmm...waar zit je followknop voor GFC?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh super leuk idee! Ik ben wel zo'n meisje die altijd in de keuken staat, dus ik wil het wel een keer proberen :)
    Bedankt voor je lieve reactie!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...