Pagina's

dinsdag 29 november 2011

Lipstick Heels!


Soms heb je schoenen die helemaal het einde zijn, maar waar je amper op kan lopen. Die wil ik! Doe mij maar hakken waar een ander bang van wordt. Toen ik deze schoenen zag van Alberto Guardia was ik op slag verliefd. Die man is geniaal! Lippenstift en hoge hakken, twee liefdes in één schoen. Dit paar gaat zeker op mijn kerstverlanglijstje. Totaal zijn er 5 paar kleuren, deze kan je matchen met je eigen lippenstift. De hak kan je er namelijk makkelijk vanaf schroeven zodat je een andere kleur lippenstift eronder kan draaien. Klik verder voor meer foto's.


De schoen is er in 3 soorten. Zwart lak, zwart suede en rood lak. Het prijskaartje wat er aan hangt is vanaf 288 euro. Nogal een bedrag waar je voor moet sparen. 


Katy Perry is er al mee gespot! Hoe cute staan ze haar! Lekker vrouwelijk en grappig. Mocht je nog een duur kerstkado zoeken dan kan je de schoenen op deze site kopen. 

21 opmerkingen:

  1. Ik vind ze wel een beetje eng die hak haha, straks breken ze af!
    Ik ben zelf fan van hakken die minimaal 12 cm zijn. Kan op dit moment even niet op hakken lopen maar anders maak ik er bijna elke dag de straten mee onveilig:D
    Maar... Deze hakken zijn wel echt heel vet en apart! en duur:(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik vind ze ook te duur hoor! Maar stiekem zou ik ze wel graag willen. haha..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow zeg, superspeciaal! Ik vraag me af hoe ze lopen.. Helaas ietsje te duur om te bestellen en uit te testen. Leuke blog heb je trouwens, ik volg je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dankje voor je comment! Ja daarom is het ook zo'n fijne kleur. Het is goed te combineren chic, maar toch neutraal :)

    Liefs,

    Maria
    www.divinity-divinity.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. whoot supergaaf!
    HEBBE HEBBE HEBBE haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi, dat is gaaf! Katy vind ik er inderdaad ook wel het typetje voor om ermee gespot te worden :-) X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zijn dat echte lippenstiften?,geniaal brein heeft die man.
    xxx
    ps, ik volg je terug

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, te leuk dit! Ik wist helemaal niet van deze schoenen af, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het idee echt geweldig! Alleen de pump zelf vind ik niet mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow dat is wel echt heel apart. En bij katy perry staan ze ontzettend leuk! Alleen ik zou dat zelf echt niet willen :P.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke schoenen ^^! Ik had daar een tijdje terug ook een post over(schoenen). Alleen lipstick hakken kende ik nog niet =P!

    Wel leuk om te zien wat mensen kunnen ontwerpen hé =P??

    Aparte naam heb je trouwens : Tahnee. Is dat je echte naam of je blog naam =]??

    Ik ga je in ieder geval volgen =D! Volg je terug <3??

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Katy, Dankje!

    Ja, Tahnee is mijn echte naam. Dat heb ik te danken aan mijn ouders. hihi.. Maar ik ben er erg blij mee. Meestal kent iedereen maar 1 'Tahnee' en dat ben ik dan!

    Ik volg je terug!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankje <3! Ik wil dat eigenlijk ook. Ik ben weleens bij mijn stage voor zoiets benaderd, maar ik heb er nooit meer iets gehoord =[. Wie weet ooit nog ^^!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super grappige schoenen! Ik vind ze Katy Perry ook erg leuk staan :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha , wat een toffe schoenen. Ik wil ze. :)

    Leuke blog heb je trouwens! Ik volg je vanaf nu. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Die schoenen zijn heel gaaf! Ik zag ze toevallig toen ik op vakantie was in Marbella, ze waren alleen een beetje duur. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Haha, wat ontzettend leuke schoenen. Zo'n hoge hak is niet meer voor mij bestemd, helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nice shoes!!!! (ik weet alleen niet of ik er m'n nek op zal breken haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heya i'm for the first time here. I came across this board and I to find It truly helpful & it helped me out a lot. I hope to give one thing again and aid others like you aided me.
    Also visit my web blog ; know memes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...