Pagina's

zondag 6 november 2011

Hé, er groeit gras uit mijn boek!


Het is altijd tijd voor iets anders. Weg met die gele post-its die uit mijn boeken steken. Ik ga groener leven. Ofja ik fake het alleen. Dat ga ik doen met deze grassprietjes die uit mijn boeken zullen steken. Het is een hele originele manier om belangrijke pagina's te markeren. 

En...hoe meer kennis je op doet, hoe meer gras er uit je boek zal 'groeien'. 




Zien deze boeken er niet heel grappig uit zo? Je zou bijna je planten kunnen inruilen voor boeken met grassprietjes. I like!!

Wil je ze kopen? Dan verwijs ik je graag naar deze site: greenmarker. Ze kosten 10 doller voor 75 grassprietjes. Ja, het is inderdaad goedkoper om ze gewoon in een grasveld te gaan plukken. 

2 opmerkingen:

  1. haha het is een leuk idee! maar mijn boekenplanken zijn precies aangepast op mijn boeken dus dan zouden ze alleen maar omvouwen. wel hartstikke origineel :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha echt superleuk! Ziet er wel vrolijk uit :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...