Pagina's

zaterdag 5 november 2011

Jump from paper!


Dit moeten jullie zien! Ik heb echt wel vijf keer moeten kijken. Dit zijn echte tassen! Geen cartoon, geen photoshop en ja het is wel een optische illusie. Deze tassen lijken getekend, maar het zijn echte 3D-modellen. Hoe gaaf is dit! Ik heb ook foto's gegoogled van mensen met deze tassen en het lijkt zo nep op een foto, wat het meteen AWESOME maakt! Kijk zeker verder voor wat meer verklarende foto's. 

Check hoe vreemd! Dit is het eerste model genaamd: Afternoon Tea.



Ik word hier zo hebberig van! Dit vind ik echt grappig. Lekker mensen voor de gek houden. Misschien een idee voor onder de kerstboom?

Ik heb nog meer foto's! Dit is het tweede model genaamd: Travel Bag. Deze kun je online kopen voor $70 dollar. Niet extreem duur als je het mij vraagt. 



Op deze foto kan je al wat meer de diepte zien. Bizar toch?

Als laatste: de Bonjour tas.




De tassen zijn hier te koop: jumpfrompaper.com

Wat vinden jullie hiervan? Iets voor onder de kerstboom of laten jullie deze tassen liever staan voor wat ze zijn?

4 opmerkingen:

  1. Wow wat apart!! Toch denk ik dat het niet echt iets voor mij is :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel grappig, maar toch niets voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk!
    Antwoord op je vraag op mijn blog: nee, op zich is de oogschaduw niet heel poederig. Ze bevatten wel wat fall-out maar als je je kwast aftikt heb je daar niet al te veel last van.
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha zo gaaf ik moest ook ff een paar keer kijken:P

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...