Pagina's

vrijdag 18 november 2011

Help secondelijm!


Even een kort berichtje. Morgen ben ik weer terug van vakantie en kun je weer wat langere berichten verwachten. Voordat ik op vakantie ging, wilde ik snel even de zool van mijn favoriete sandaaltjes aan elkaar plakken met secondelijm. Uiteraard ging dit mis! De dop van de secondelijm vloog open en voordat ik het wist zaten heel mijn handen onder de secondelijm. Eerste reactie: zorg dat je vingers niet tegen elkaar komen. Binnen een paar seconden was de lijm droog en hard. 

Maar hoe krijg je in hemelsnaam dat plakkerige goedje van je handen af? Eraf trekken was geen optie, ik trok heel mijn huid mee en dat was zeker niet pijnloos. Vijlen was een reactie die ik via Twitter kreeg. Ook geen succes! Terpentine, ja dat heb ik als student niet in huis. In de garage van mijn vader staat een fles, maar dat is te ver. Het MOET er NU af. Wat hielp dan wel? Een kommetje vullen met nagellakremover, daar je vingers in onderdompelen en dan lost het vanzelf op. Duurt wel een paar minuutjes hoor. Maar deze tip moest ik even delen, want ik kon het nergens op internet vinden. Dus mocht je ook secondelijm knoeien, dan weet je nu de oplossing. Hoewel, de secondelijm nog niet uit mijn pyamabroek is...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...