Pagina's

maandag 22 augustus 2011

FEID 2011!


Vandaag komt er een nieuwe lichting studenten naar het Fontys in Eindhoven om kennis met elkaar te maken, maar ook met Fontys zelf. Net als vorig jaar ben ik weer 'intromama'. Dit houdt in dat je een groepje 'kinderen' onder je hoede krijgt. Dit doe ik niet alleen, hier heb ik twee medemama's voor. Met zijn drieën moeten wij voor sfeer zorgen en kennismaking spelletjes spelen. Klinkt misschien een beetje suf, maar ik weet nu al dat het een ontzettend leuke dag gaat worden die je de rest van je studentenleven niet meer vergeet. Vandaag is de dag om vrienden voor het leven te maken.


De intromama's van vorig jaar van links naar rechts: Yoni, Annelieke en ik! Dit jaar is Yoni er helaas niet bij en dus zijn Annelieke en ik op zoek gegaan naar een andere hot mommie voor vandaag. Juliette is de gelukkige! Zij zal ons komen versterken de hele intro.

De dag zal eerst beginnen met de kennismaking van je klas. Hierna gaan we met alle eerstejaarsstudenten naar het FEID terrein. Muziek aan en gaan! Op het terrein zelf staan veel verengingen waar je lid van kunt worden. Maar alleen een drankje en een dansje is ook genoeg.


De hoofdact dit jaar zal worden verzorgd door mijn favoriete Brabander: Guus Meeuwis. Gejuich!! Dat gaan zeker veel meezingers worden. Ik heb gisteren nog een aantal liedjes van zijn nieuwe CD in mijn hoofd lopen stampen, zodat ik zeker weet dat ik de tekst fatsoenlijk mee kan zingen. 
Ik heb er zin in! 

Foto's volgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...