Pagina's

maandag 8 augustus 2011

Help! Er zwemt een haai in mijn thee!


Jaarlijks verdwijnen er liters thee in mijn buik. Ik kan echt genieten van een grote kop thee in mijn handen op de bank voor de televisie. Natuurlijk in mijn favoriete Blond Amsterdam mok. Lekker meisjesachtig! Het liefste drink ik rooibos thee, omdat dit goed voor je huid zou zijn. Groene thee zou ook wonderen verrichten, maar ik ben niet zo dol op de smaak ervan. Plus je moet dan minstens 4 koppen groene thee op één dag drinken. Hallooo! Enig idee hoe vaak ik dan naar de wc moet?! Maar ik dwaal af met mijn verhaal, ik wil jullie namelijk een leuke gadget laten zien voor in je theeglas. Kijk je mee?


Het kind komt weer naar boven in mij als ik deze foto zie. Lekker anderen laten schrikken, met dit grappige haaienvinnetje. Vooral leuk als je een rode thee hebt, met groene thee is het effect niet zo dramatisch. 


Leuk, leuk, leuk! Ik dacht eerst jammer, ik gebruik nooit theeblaadjes. Ik koop altijd kant-en-klare theezakjes. Hup, zakje erin, zakje eruit en klaar! Handig! Maar ik kan het natuurlijk ook kapot knippen en in dit hippe haaitje gooien. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...