Pagina's

vrijdag 5 augustus 2011

Shake it Baby!


Momenteel ben ik in het bezit van een hondje thuis, twee weken wel te verstaan. Mijn mama is op vakantie en daarom pas ik op kleine 'Woepie'. En het is zo gezellig om een springerig hondje om je heen te hebben. Alleen auto rijden is niet meer saai omdat er een grote bewonderaar naast je zit. Heel de weg staart hij je aan met zielige puppy ogen. 'Zijn we er al?' lijkt hij te vragen. En als ik zeg: 'We zijn er!' Dan springt ie als een dolle op en neer. Nee, ik ken niemand die zo blij is om thuis te komen dan Woepie. Maar het is ook zo leuk om te zien hoe hij zich uitschudt na het in bad gaan. Net zoals deze honden, shaked ie er net zo hard op los.








Zijn ze niet ontzettend cute?


De foto's zijn gemaakt door Carli Davidson.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...