Pagina's

zondag 28 augustus 2011

Foto's dag 1 Dublin


Ik ben weer thuis vanuit Dublin. Een topstad als je het mij vraagt! Hier alvast een paar foto's van de eerste dag in Ierland samen met mijn zusje. I know, lekker makkelijk wat foto's op je blog knallen. Maar ik heb het ontzettend druk. Koffer uitpakken, appartementje opruimen, verhalen vertellen aan de papa en mama, foto's uploaden, mijn studierooster checken, koffer weer inpakken voor morgen. Morgen ga ik namelijk 3 dagen op introkamp. Druk, druk, druk. Maar geniet van de foto's.


Met mijn zusje op het vliegveld. Misschien wel het meest vermoeiende moment van de hele trip. Ze bleef maar door ratelen door de zenuwen. 'Tahnee, wat als de moter van het vliegtuig uitvalt?'. 'Hoe vaak stort een vliegtuig neer?'. 'Waarom heeft een vliegtuig geen groot parachute?'. 'Vind jij die man daar ook niet verdacht?'. 'Shit, waarom heb ik zo vaak Air Crash Investigation gekeken!'. Achteraf vond ze het wel mee vallen en kon ze er om lachen. Op de terugreis was ze ook wat meer ontspannen. Thank God!



Vliegen boven het water. Ontzettend mooi uitzicht!


De eerste avond zijn we meteen op aanraden van een vriend naar de hondenrace geweest in Dublin. Daar snel wat frietjes gegeten voor een prikkie en de rest van ons geld verspilt aan het wedden. 









Al ons geld ingezet op Rockabilly Hero en op Fatboyz Jade. We hadden kunnen weten dat Fatboyz nooit zou winnen met zo'n naam. 


Na deze avond zijn we meteen in bed gedoken in ons hostel. Goed uitrusten want de volgende dag gingen we belachelijk veel shoppen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...