Pagina's

vrijdag 19 augustus 2011

Kids React!



Vroeger was ik al dol op het programma praatjesmakers. Kinderen kunnen zo bijdehand en direct zijn. Ze nemen vaak geen blad voor de mond en juist dit levert komische beelden op. Nu heb ik een Engelse variant gevonden die kinderen laat reageren op bekende YouTube video's. Deze ontdekking heeft mij al uren van mijn vrije tijd gekost. Het is soms zo grappig!


''Why do you think so many people want to watch this video?''
- Because its so dumb, you want to show your friends how dumb the video was.

''There's something wrong with her, she needs help!''

''What would you say if your friend sings like that?''
- Uhmm.. well..
- It was very... original.


'' People, dont watch that screeming kid!'' 

''He is wearing sunglasses because he is blind, everyone who wears black sunglasses is blind''

''Hey Apple, you look fruity!''


''The things people film this days!''

''They where discussing how to open the fridge''


Ik kan hier echt hard om lachen. Alleen de deuntjes van het programma zelf zijn ontzettend irritant. Achja, die vergeet je snel als je de kids hoort praten. Leuk, leuk, leuk!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...