Pagina's

donderdag 18 augustus 2011

Ik ben liever naakt dan dat ik bont draag!


Komt deze slogan je bekend voor? Nee, dan ben je vast een bontdrager. Want mensen die fel tegen bont zijn kennen de jarenlange slogan van PETA wel. Ik ben liever naakt, dan dat ik bont draag. Nu staat PETA vooral in het nieuws vanwege hun 'seksistische' reclames. Judge by yourself!












Zoals je kunt zien zijn er veel beroemdheden die wel willen poseren voor deze organisatie. Ik vind het allemaal prima hoor. Sex sells, so what?! De mensen die zeuren over dat vrouwen als een stuk vlees poseren, neem ik niet serieus. Wij vrouwen zijn nu eenmaal snel sensueel en sexy. Geloof mij, daar maken vrouwen maar al te graag gebruik van als ze iets moeten regelen bij mannen. Including me.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...