Pagina's

woensdag 17 augustus 2011

Vliegende vis!


Mijn stiefbroertje Steve was vroeger dol op vissen. Zijn kamer was net een aquarium, Nemo was zijn lievelingsfilm en zijn dekbedovertrek was de bodem van de zee. Op zijn plafond hebben mijn mama en ik nog ooit met kit plastic vissen vastgemaakt als verrassing. Maar kleine broertjes worden groot en ik denk niet dat we hem daar nog blij mee kunnen maken. Wel zou dit vijf jaar geleden het ULTIEME verjaardagskado zijn geweest.


Een bestuurbare vliegende vis, of moet ik zeggen een vliegende Nemo. De vis of de haai, er zijn namelijk twee varianten, zijn makkelijk en goedkoop in gebruik. Je hoeft geen groot aquarium aan te schaffen, ze eten niks en ze zijn opblaasbaar. Dus heb je even geen zin meer om met ze te spelen, laat ze leeg lopen en stop ze in de kast.


Dit filmpje vond ik zo leuk! Ik krijg meteen de neiging om dat ding te gaan kopen en anderen mensen te laten schrikken. Dat grapje kost dan wel 80 euro. Eerst maar een nachtje over slapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...