Pagina's

maandag 23 mei 2011

The Hangover part 2

The Hangover vond ik echt een super film! Heerlijk om met vriendinnen te kijken, maar ook een perfecte film voor stelletjes, want hij is leuk voor jongens en meiden. De film was vorig jaar ontzettend succesvol en bracht meer dan 500 miljoen dollar op. De humor is echt fantastisch en ik ben dan ook super blij dat er een Hangover 2 komt!
In dit vervolg reizen Phil (Bradley Cooper), Stu (Ed Helms), Alan (Zach Galifianakis) en Doug (Justin Bartha) naar het zonnige, exotische Thailand. Waar uiteraard weer tal onwaarschijnlijk grappige dingen staan plaats te vinden. Ik ben benieuwd of er plekken zijn in de film die ik herken. Vorig jaar was ik namelijk met mijn vriend op vakantie in Thailand en zijn wij een week in Bangkok geweest. 

Trailer The Hangover 2
Voor diegene die nog nooit The Hangover hebben gezien, hier het verhaal van deel 1:

Twee dagen voor zijn bruiloft vertrekken Doug en zijn drie beste vrienden naar Las Vegas voor een vrijgezellenfeest dat ze nooit zullen vergeten. Maar wanneer de drie vrienden wakker worden zijn ze wél alles vergeten. Ze vinden een tijger in de badkamer en een zes maanden oude baby in de kast van hun hotelkamer. De enige die ze niet kunnen vinden is Doug. Ze moeten erachter zien te komen wat voor rare capriolen ze de vorige nacht hebben uitgehaald om Doug zo snel mogelijk terug naar L.A. te krijgen zodat hij kan trouwen.


Veel kijkplezier!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...