Pagina's

dinsdag 17 mei 2011

Nieuw Catrice lakje!

Een paar weken geleden was het gekkenhuis bij de Kruidvat. Alle make-up producten, inclusief nagellakjes waren de helft van de prijs. Voor een lakje van Catrice of Essence betaal je dan nog maar slechts één euro of zelfs minder. Ik ben dol op budgetmerken, maar dit was wel heel waanzinnig!


Ik ben meteen de eerste dag gegaan, dat was maar goed ook! Binnen één dag, waren bijna alle nagellakjes weg, met name de leukste kleuren. Zwart en rood lagen er nog genoeg. Toch heb ik nog heel veel lakjes weten te bemachtigen. Ik pakte per kleur één lakje en gooide deze in mijn mandje. Andere mensen keken mij echt aan van: 'Heb je dat nou nodig?' Maar zelfs zij gingen snel nagellakjes inslaan. Stel je voor dat je wat misloopt!

Ik heb het volgende lakje van Catrice geswatched.

 

Ik ben echt dol op de mooie chique verpakkingen van Catrice. Strak design, het ligt makkelijk in de hand en je stoot ze niet zo snel om. Het staat lekker stabiel op tafel wanneer je je nagels gaat lakken. Het kleurtje dat ik hier heb is nr.430 Purplelized. Van de buitenkant zie je al dat het een lekker donkere kleur paars is met veel shimmers.
Deze foto is gemaakt met flits
Deze eerste foto is gemaakt met flits. Zoals je ziet dekt de kleur heel goed en heeft hij lekker veel shimmers. I love it! Shimmery kleurtjes vind ik altijd heel stijlvol. Deze zit echt bomvol met shimmers, waardoor de lak ook lekker goed glanst. De nagellak dekt trouwens al meteen de eerste keer. Op deze foto heb ik maar één laagje zitten. Als je een tweede laagje doet wordt hij wel wat stroperig en ik verpest mijn nagels dan eerder.
Foto gemaakt zonder flits
Deze foto is zonder flits, maar zelfs hier zie je de glittertjes! Dit is op het moment mijn favoriete lakje voor regenachtige dagen. In de zomer draag ik liever hele felle of juist hele zoete kleurtjes.

Wat vind jij van deze kleur?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...