Pagina's

maandag 16 mei 2011

Vakantie geboekt!

Ik roep al een aantal dagen hard tegen iedereen dat ik op vakantie ga! Lekker er tussenuit, nog net voor het hoogseizoen en midden in mijn stage. Ideaal toch? Als mensen vragen waar ik heen ga, roep ik nog net zo enthousiast: Kreta!

Als reactie krijg ik dan: 'Waar in Kreta?' en dan gebeurt het! Ik kan er niet meer onderuit. Op een fluistertoon fluister ik snel Chersonissos en probeer ik snel van onderwerp te veranderen en vertel dat we een heerlijk appartement aan zee hebben. Te laat! 'Waattt?! CHERSONISSOS?! En vraag me niet waarom, maar echt iedereen begint spontaan het introdeuntje van Oh Oh Cherso te zingen.
Het hoge woord is eruit. Ja! Wij gaan naar Chersonissos. Ik weet niet of jullie het wel weten, maar Kreta is een hartstikke mooi eiland. Geen 6 dagen non-stop Starbeach voor ons. Misschien een paar, om de sfeer te proeven en Barbie tegen het lijf te lopen.

Het appartement is echt fantastisch op de foto's. Hopelijk is de realiteit ook zo, maar dat zien we over een paar weekjes wel. Ik ga snel foto's posten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...