Pagina's

zondag 15 mei 2011

Hoe laat je je CV opvallen?

Als je stage loopt, gaat je vrije tijd drastisch omlaag! Met school kon je nog wel eens een middag skippen om heerlijk op het terras te gaan zitten in het zonnetje met een hoop vriendinnen en wijntjes. Zodra je stage loopt kun je daar alleen nog maar van dromen. Nee, full-time aan het werk zonder lange pauzes in de zon. Door de vele werkuren ben ik ook gestopt met mijn bijbaan. Het paste niet meer in mijn schema. Geen tijd en vooral geen puf meer!


Maar... het einde van mijn stage is al in zicht. Nog 5 weken, maar die zijn al voorbij voordat je het weet. Dit betekent: VAKANTIE! Maar na de vakantie zal ik weer flink moeten gaan solliciteren om in mijn appartement te willen blijven wonen. Mijn CV is daarom dringend toe aan een opknapbeurt. Als communicatiestudente wordt altijd van je verwacht een hip CV te hebben. Helaas valt dat bij mij nogal tegen. De teksten zijn in orde, maar de lay-out kan nog wel een creatieve inbreng gebruiken. 

Daarom ben ik dit weekend op het internet gaan surfen naar inspiratie voor mijn CV. Kijk je mee?








De eerste CV is toch wel mijn favoriet! Hoe bijzonder is dat om een waaier te maken met al je werkervaring en sterke eigenschappen. Binnenkort maar snel eens uitzoeken hoe duur het is om zoiets te laten drukken.

Hebben jullie een bijzonder CV? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...