Pagina's

dinsdag 24 mei 2011

Mijn bestelling is binnen!

Gisteren roep ik nog dat ik net een Bobble heb besteld, vandaag ligt hij al bij mij op de deurmat! Wat een snelle levering, ik maar hopen dat hij nog voor mijn vakantie binnen zou zijn. Ik heb natuurlijk meteen foto's gemaakt en uitgebreid getest.

In het pakketje zat de Bobble net zo verpakt als dat ze hem in de winkel verkopen. Heel eenvoudig. Persoonlijk houd ik daar wel van. Je kunt ook meteen het product zien, dus je weet wat je aanschaft. Het flesje is van plastic en buigt mee als je er in knijpt.


Ik heb gelijk het flesje uit de verpakking gehaald. De vorm van het flesje ligt lekker in de hand waardoor hij dus makkelijk mee te nemen is. Zoals ik al in mijn vorige artikel vertelt had, kun je verschillende kleuren kiezen. Omdat ik hem vooral gebruik om water uit te drinken, heb ik gekozen voor de kleur blauw. Matcht toevallig goed bij de nagellak die ik vandaag draag. 


Op de volgende foto zie je de filter waar het allemaal om draait. Het koolstoffilter van de Bobble verwijdert organische bacteriƫn en chloor uit kraanwater. Zo verbetert hij de kwaliteit van elke slok water die je neemt.
Dit filter moet na 300x het flesje gevuld te hebben, ook worden vervangen. Maarja, hou dat maar eens bij!


De dop werkt heel simpel! Het is dezelfde dop als op die spa-flesjes. Je trekt hem omhoog om te openen en duwt hem naar beneden dicht. Piece of cake!


Maar de echte vraag is natuurlijk: En proef je een verschil? Nee niet echt eerlijk gezegd! Dit kan misschien ook wel komen doordat we zacht water hebben in Brabant. Maar ik ga hem zeker meenemen naar Kreta en dan eens testen. Daar komt alleen maar chloorwater uit de kranen. We zullen zien!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...