Pagina's

woensdag 11 mei 2011

Moederdag 2011

Hoewel moederdag alweer bijna een weekje geleden is wil ik jullie toch nog wat vertellen over de allerliefste moeder van de hele wereld. Jep! Die van mij! Zojuist heb ik een aantal foto's van moederdag op de computer gezet en bij het snel doorzoeken van een aantal leuke kiekjes voor op het internet, kwam ik deze tegen:



Zeker mijn favoriete foto! Er verschijnt echt een grote glimlach op mijn gezicht bij het zien van deze foto. Ik ga hem dan ook zeker afdrukken en hem een mooi lijstje geven. Deze foto laat echt de spontaniteit van mijn moeder zien. Ik zal jullie namelijk even de korte versie geven van deze avond. In de ochtend ben ik samen met mijn vriend naar mijn schoonmoeder geweest. Aan het eind van de middag gingen we naar mijn moeder toe om lekker met de hele familie te gaan BBQ'en. Al snel had iedereen het super warm in onze windstille achtertuin en kwam mijn stiefbroer met het idee om een duik te gaan nemen in het dichtstbijzijnde meer. Zo gezegd, zo gedaan! Mijn moeder had als eerste haar bikini aan en zat al klaar in de auto. Met alle kids zijn we zo in het ijskoude, maar dan ook ijskoude meer gedoken. 

En dat is toch wel de beste eigenschap van mijn moeder: spontaniteit! 

MOM, I LOVE YOU!






2 opmerkingen:

  1. Salut Tannie,

    Echt superlief wat je over je moeder gezegd hebt!

    Je enge stief vader

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OLa Gwappie,
    Ik ben er trots op dat ik zo'n lieve zorgzame dochter heb als jij!
    Ik hou zielsveel van je!!XXX
    Mama

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...