Pagina's

maandag 23 mei 2011

SUMMER MUST HAVE

Ik ben dol op leuke hebbedingetjes! En nu kwam ik vandaag dit ontzettend hippe waterflesje tegen wat ik simpelweg gewoon moest hebben! Graag introduceer ik jullie de Bobble. De Bobble is een herbruikbare waterfles die filtert terwijl je drinkt. Hoe gezond klinkt dat!
Het flesje is ontworden door industrieel ontwerper Karim Rashid, maar het oorspronkelijke idee komt van het New Yorkse Move Collectie. Het flesje is bedoeld om een eind te maken aan al die plastic wegwerpflesjes die uiteindelijk in de prullenbak verdwijnen. Door de uitwisselbare en vervangbare filters van Bobble kan je de smaak van kraanwater altijd verbeteren. En ook niet onbelangrijk: het is hartstikke hip! In Amerika is het al een ware must-have. Hippe jonge meiden sjouwen het flesje overal mee naar toe. En geef ze eens ongelijk: deze waterflesjes mogen gezien worden! 

De flesjes komen in 6 verschillende kleuren en kunnen 300 keer gevuld worden met één filter. Daarna kan je opnieuw een filter kopen en je flesje behouden. Erg goed voor het milieu!


Maar hoe werkt dit wonderflesje dan?
Het koolstoffilter van de Bobble verwijdert organische bacteriën en chloor uit kraanwater. Zo verbetert hij de kwaliteit van elke slok water die je neemt.

Ik heb vandaag mijn bestelling geplaatst (een blauwe Bobble)! Helaas kon ik niet wachten totdat mijn pakketje gearriveerd is, dus vandaar dat ik het nu al op mijn blog plaats. Super initiatief! Zodra mijn pakketje is bezorgd ga ik zelf snel foto's maken en de Bobble beoordelen.


Je kan je eigen Bobble bestellen op: http://www.waterbobble.nl/ of je kunt naar de Bijenkorf gaan, daar verkopen ze ze ook!

Een flesje inclusief filter kost €11,95
En een los filter kost €7,95




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...