Pagina's

zaterdag 21 mei 2011

Tattoo voor op je benen.

I'm a sucker for cute things! En kijk eens wat ik tegenkwam op etsy.com. Zowiezo een aanrader deze site! Hier verkopen ze echt hele exclusieve/ handgemaakte kleding en sieraden. Vaak tegen een mooi prijsje!



Ik vind die tattoo arm sleeves zo flauw. Tattoo panty's daarentegen totaal niet! Ik vind ze echt super leuk om zo voor de grap eens te dragen. Er is op het internet nog niet zo heel veel keuze in, maar dit zou best wel eens een nieuwe trend kunnen worden. Vooral de 'Follow me' panty vind ik echt super cute. Deze gaat zeker op mijn wishlist. Misschien een idee om voor mijn verjaardag te vragen? Hoewel dat pas in oktober is.


Net zoals de meeste panty's heb je er verschillende maten in. Zo heb je wat lagere modellen voor tot onder de knie, maar ook hogere modellen die helemaal tot je dijen komen. Je kan de panty zo dragen, dat je de tattoo op je linker- of op je rechterbeen kunt hebben. Daarnaast verkopen ze de panty's in 3 verschillende huidskleuren zodat je het effect zo natuurlijk mogelijk kunt laten lijken. Ik snap alleen de witte versie niet helemaal. Misschien voor mensen die echt nooit in de zon komen? Of voor sneeuwwitje? 


De panty's zijn 40 denier en voor rond de 20 euro te koop in de Etsy Shop. 
Zou jij ze dragen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...