Pagina's

woensdag 11 mei 2011

Mijn laatste aankoop!

Ik ben dol op schoenen, met name High Heels! Ik heb meer schoenen dan de gemiddelde Nederlandse vrouw in haar kast heeft staan. En stuk voor stuk vind ik ze echt super mooi! Op de een of andere manier ben ik ontzettend hebberig als het om schoenen gaat, maar dat is dan ook het enigste op nagellakjes na.


Nu had ik al een tijdje geen schoenen meer gekocht (3 maanden om precies te zijn) en vond ik het wel eens tijd om DE schoenen voor aankomende zomer te gaan scoren. Omdat deze zomer de trend colorblocking helemaal in komt, zocht ik een mooie schoen in een lekker zomers kleurtje die goed te combineren is bij mijn zomerjurkjes. Na lang zoeken, heb ik ze dan eindelijk gevonden op topshop.com!


Ik heb er 3 weken op moeten wachten, maar ben er helemaal happy mee! Ze zijn ontzettend hoog, maar door  de plateau merk je daar weinig van. En geloof het of niet, ze lopen heerlijk! Helaas is Koninginnedag al voorbij, anders had ik ze toen al kunnen dragen. Het oranje kleurtje is zo lekker zomers en vast ook heel leuk bij mijn groene jumpsuit. Let the summer begin!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...