Pagina's

woensdag 12 oktober 2011

Bonus aanbieding Albert Heijn!


Albert Heijn heeft deze week een goede aanbieding die ik met iedereen wil delen. De versgeperste sapjes zijn namelijk in de aanbieding! Normaal kosten deze glazen flessen een fortuin (€2.19 voor 500 ml). Jaaa! Voor een arme student is dat een fortuin aangezien ik bij de Aldi een liter nep sinaasappelsap koop voor nog geen euro. Het merendeel bestaat dan ook uit water, dus ergens snap ik de prijs wel aangezien het een chemische kleur geel heeft. Dus dit is de boodschappenhemel voor mij! VERS-GE-PER-STE-SAP-JES voor maar 1 euro! Je snapt wel dat mijn koelkast al vol ligt met deze mooie glazen flessen. 

Smaakaanrader: Aardbei met basilicum & Sinaasappel met banaan. Jummiee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...