Pagina's

dinsdag 4 oktober 2011

Herfstkleuren | nagellak voor de herfst!


De herfst is al in zicht, net zoals mijn verjaardag! Tijd om mijn nageltjes een beetje aan te passen op het seizoen. Deze drie kleine lakjes (7ml.) komen van mijn favoriete kledingzaak all time: H&M. Deze lakjes kosten in tegenstelling van de andere H&M lakjes ontzettend weinig. Namelijk: 99 eurocent, bijna een euroknaller! Ik heb ze alle drie meteen afgerekend bij de kassa en bij mijn nagellakcollectie gezet. Vandaag heb ik de bordeaux rode kleur voor jullie getest. Rood is bij mij een ondergewaardeerde kleur. Ik ga meestal voor aparte kleuren en laat de rode lakjes dan ook links liggen. Maar met dit lakje ben ik wel heel tevreden!


De rode lak heeft de naam: Cherry! Bij één laagje vind ik deze naam wel toepasselijk, maar bij twee laagjes vind ik het toch meer bordeaux rood. Zoals eerder vermeldt zit er 7 ml. in. Voor mij is dit genoeg! Het is nog nooit voorgekomen dat een potje tot op de bodem leeg was.

Dan de swatches.


Eén foto is meer in de zon genomen en de andere in de schaduw. Op beide foto's vind ik de lak goed tot zijn recht komen. Deze kleur gaat zeker gedragen worden de komende herfst.


Als laatste nog even de andere twee herfstkleurtjes die ik meegenomen had. De linker heet: 'Rust', een echte roestige kleur. Heel apart! En de paarskleurige heet: 'Plum'. Mm.. geen idee welke kleur een pruim heeft. Waarschijnlijk dus deze paarsachtige kleur!

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...