Pagina's

vrijdag 21 oktober 2011

Femme Fatale Tour 2011 | Britney Spears


Afgelopen woensdagavond gaf Miss Britney Spears een concert in Ahoy Rotterdam. Dankzij vakantieveilingen.nl en mijn lieve vriendinnetje zijn wij daar voor een spotprijsje heen gegaan. En wat was het leuk! Iedereen die nog steeds zit te zeuren dat ze dikker is geworden, meer rimpels heeft en alles playbackte kan de pot op. Who cares! Ik vond haar er geweldig uitzien! Ergens heeft Britney nog steeds een plaatsje in mijn hart. Wat wil je ook als je op je 10de onder een dekbed van Britney Spears sliep. Lees verder.

Ik was al opgelucht dat ze weer met beide benen op de grond stond. Het gaat echt de goede kant met haar op na een aantal jaren vol trouble. Continue leven in de spotlights is een full-time job en ik zou niet willen ruilen. Jammer dat er mensen zijn die haar maar blijven afzeiken, maarja deze mensen zijn vast zelf ongelukkig.

Op de avond zelf heeft ze veel liedjes van haar nieuwe album 'Femme Fatale' gezongen. Hier en daar zat een oude hit tussen, waarbij Annelieke en ik uit volle borst konden meebléren. Wij vonden het echt super! Nogmaals bedankt voor de kaartjes lief vriendinnetje van mij!



It's Britney Bitch!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...