Pagina's

maandag 31 oktober 2011

Lief bericht uit Cambodja!


Zoals jullie wel weten loopt mijn vriend 3 maanden stage in Cambodja. Mocht je dat nog niet weten dan kun je hier mijn eerste artikel over Grenzeloos Verliefd lezen. Ondertussen zijn er al 3 weken verstreken en mis ik hem ontzettend. Voordat hij het vliegtuig instapte gaf ik hem nog een lief kadootje mee. Afgelopen donderdag kreeg ik een grote doos van de postbode in mijn handen gedrukt. Benieuwd wat er in zat?


Nog voordat ik de deksel van de doos had gehaald, vloog er stiekem een heliumballon uit. Een groot rood hart met: I Love You! Ooh, ik vond het zo lief. Ik was er echt helemaal stil van. Ja, jullie kennen vast mijn vriend nog niet. Het is een uitzondering als hij iets romantisch doet. Dus als je dan zoiets krijgt terwijl hij aan de andere kant van de wereld zit doet dat echt wat met mij.


Alsof dat nog niet genoeg was, zat er ook een lief Blond Amsterdam kaartje bij met een romantische tekst. Wat er op stond? Jaa, dat houd ik lekker voor mijzelf! Haha.. Oke, vooruit jullie krijgen één zinnetje: 

'Ik mis je gezelschap, je kusjes, je haren vlechten, je gekke nagellakjes en natuurlijk niet te vergeten je gegiebel. Niemand is zo leuk als jij!'

Oeps! Nu staat het voor altijd op het internet. Ja, mijn vriend vlecht mijn haren. En believe it or not, hij is er super goed in! Handig voor als we later meisjes krijgen. 


Wat is het meest romantische wat jouw vriend ooit heeft gedaan?

3 opmerkingen:

  1. Aghhh, wat cute! Ik heb op dit moment geen vriend en mijn vorige vriendje was niet echt heel romantisch hihi maar ik heb toen een keer een grote bos roze rozen gehad en een knuffel van Me 2 you :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Denise! Leuk dat je een comment achterlaat. Nee, mijn vriend is ook totaal niet romantisch, maar als ze dan ooit iets doen, is het wel extra speciaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aah wat lief van Wouter! ook dat haren invlechten hoor haha ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...