Pagina's

zondag 23 oktober 2011

GUESS Horloge | Verjaardagskado van vriendlief!


Een echt GUESS horloge staat al een aantal jaren op mijn wishlist. Helaas, vind ik ze altijd te duur om te kopen, Tijdens de Drie Dwaze Dagen was er een GUESS horloge in de aanbieding. Zeuren bij vriendlief of ik dat GUESS horloge niet voor mijn verjaardag kon krijgen. Meteen zijn wij de eerste dag gaan kijken naar dat model. Het was niks. Goud en simpel. Geen mooie diamantjes, maar puur zakelijk. Nee, dan liever geen GUESS horloge. Maar tot mijn grote verassing heeft mijn vriend stiekem een ander model uit Amerika gekocht. Benieuwd naar mijn ultieme verjaardagskado? Klik dan verder.

Mijn kado kwam helaas te laat. Problemen met de douane en invoerrechten. Eerst nog een flink bedrag betalen om de schatkist van Nederland te spekken. Maar ik heb het pakketje binnen! Kijk eens in wat voor mooi lief tasje kwam. 



Ik had mijn pakketje dicht gelaten totdat ik met mijn vriend zou gaan Skypen. Ik ben er tot 02.00 uur 's nachts voor opgebleven. Voor hem was het in Cambodja 07.00 uur. Het is toch leuker als hij live mijn reactie kan zien. Het voelde ook raar om opeens mijn kadootje open te maken, zonder dat mijn vriend wist dat het pakketje binnen was. Dit voelde ook echt speciaal voor mij! Alsof hij er toch bij was. Maar de grote vraag is natuulijk, wat zat erin? Nou dit!




Ik ben er echt smoorverliefd op. Het horloge is helemaal perfect! Er is niks wat ik er minder mooi aan vindt. Ik zou geen beter horloge kunnen wensen. Het past helemaal bij mij! Zeker door de diamantjes, toch een beetje 'Sparkle'. Graag zie ik de minuten voorbij gaan op mijn horloge. Ik ben er helemaal blij van!


Thanks Honey!!

1 opmerking:

  1. Ow wat is die mooi schatje! En wat een mooie foto's, erg professioneel hoor ;) Zeker die laatste natuurlijk.. Fijn dat je hem zo mooi vind, ik word er ook happy van :) X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...