Pagina's

dinsdag 11 oktober 2011

It's my Birthday!


Eindelijk! Hier wacht ik al een heel jaar op: mijn verjaardag! Dit jaar ga ik alweer de leeftijd van 22 jaar bereiken. Damm.. wat gaat de tijd toch snel! Dit horen eigenlijk ouders te zeggen die de jaren van hun 'kleine' dochter zien voorbij vliegen. Maar voor mij gaat het ook snel! De tienerjaren liggen alweer achter mij en voor je het weet ben ik alweer op de helft van mijn twintiger jaren. Plus dat enge getal '30' komt ook steeds dichterbij. Maar daar ga ik mij vandaag niet druk over maken. Vandaag staat de dag in het teken van vriendinnen, kadootjes, liefde en vooral veel taartjes!!


Op mijn 2de verjaardag probeerde mijn opa (de man die je ziet op de foto) mij zover te krijgen om met mijn neus de taart in te duiken. Helaas, mij houdt je niet voor de gek! Maar ik wilde wel stiekem alvast de taart proeven. 

Vanavond komen mijn beste vriendinnen pannenkoeken bakken en daarna gaan we met zijn allen Sex and the City 2 kijken in onze eigen bioskamer.

Liefs, 
Tahnee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...