Pagina's

vrijdag 7 oktober 2011

Nailart | Inspiratie voor je nagels!


Je nagels in één kleur lakken kan altijd. Het staat verzorgd en is altijd prima. Maar soms wil je echt een plaatje maken van je nagels, een klein kunstwerkje op elke nagel, nagels waar je complimentjes over krijgt. Dan zul je toch echt wat meer priegelwerk moeten gaan uitvoeren. Ik heb een aantal van mijn favoriete nailarts op een rijtje gezet. Kijk je mee?



Deze nailart heb ik al een aantal keren geprobeerd, maar hij blijf moeilijk! Het is echt een priegelwerkje, vooral het bijtje is echt lastig. Misschien moet ik toch maar een keer echte tools aanschaffen in plaats van een satéprikkertje te gebruiken. 


Deze kleurencombinatie vind ik echt perfect!


Sexy nagels!


Dit wil ik ook! Maar hoe ga ik dit ooit voor elkaar krijgen? Zie je de matte topcoat over de zwarte kleur zitten. Echt prachtig! Helaas is de topcoat van Chanel en valt deze niet in mijn budget. Binnenkort op zoek naar een goede knock-off. 





Ik heb weer genoeg ideeën voor de komende dagen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...