Pagina's

maandag 3 oktober 2011

What the Hell! Mankini?


Ik ben in shock! Waarom lopen deze mannen in apenpakjes op de catwalk? Heb ik een belangrijke trend gemist of is deze trend zo snel voorbij gevolgen dat ik hem niet eens opgemerkt heb. Laat ik jullie even kennismaken met de 'Mankini'. Een monokini maar dan voor mannen. Heeft Borat dan toch indruk gemaakt bij de mannen met zijn fluorgroene mankini op het strand. Help, slecht nieuws voor ons vrouwen! Wij willen blote bovenlijven op het strand zien, niet alleen de tepels van mannen. De 'jongen' op de rechterfoto ziet er wel heel erg zielig uit. Hij doet mij denken aan een zielig hondje aan de ketting. Waar is je mannelijkheid? Trek uit dat ding! De middelste jongen kan het ergens nog wel hebben. Liever niet, maar zijn knappe kop en gespierde lijf maken wel iets goed. Gelukkig is de zomer al voorbij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...