Pagina's

dinsdag 18 oktober 2011

Citylights!


Mijn hoop op een mooie warme na zomer is dan toch eindelijk voorbij! De zomerjurkjes, broekjes en topjes liggen alweer ergens achter in mijn kast. De winterjurkjes, truien en laarzen staan weer voor het grijpen. Het is herfst en ik heb het al geaccepteerd. De tijd voor kopjes thee op het terras met vriendinnen onder een warmtelamp. Ook helemaal goed als je het mij vraagt. Met deze donkere dagen kan het echt zo gezellig zijn op straat. Alle lampjes die in de stad schijnen, kaarsjes bij mensen thuis en de terassen die net zo vol zitten als in de zomer. Ik ben dol op dit soort romantische views! Omdat ik echt helemaal kan wegzwijmelen bij steden vol lichtjes heb ik een aantal foto's verzameld. Kijk je mee?












1 opmerking:

  1. Oh, wauw! Ik houd zo erg van dit soort foto's! Zo inspirerend, echt gorgeous. :) Het is ook leuk om te zien waar het heel rustig is, en waar juist niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...