Pagina's

zaterdag 7 januari 2012

Bengal Kittens

Ik had nooit gedacht dat ik een blogpost over katten zou schrijven. Ik heb geen kat, nooit gehad en ga er voorlopig ook geen kopen. Maar deze soort is zo schattig, dat ik er wel heel hebberig van wordt. Ik heb ze op internet opgezocht, maar een kitten kost al snel 500 euro minimaal. Maar goed ook, anders had ik er morgen nog één opgehaald. Klik vooral verder voor meer informatie en foto's van deze soort.



Op de eerste foto kwam zijn ''cuteness'' niet tot zijn recht. Maar kom op! Na het zien van deze foto wil jij er toch ook één? Kijk nou, het is net een klein mini tijgertje. Oeehhh, zo lief! En hij past ook nog eens heel goed bij mijn nieuwe tijgerprintsjaal die ik vorige week bij de Primark kocht. Grapje! Ik zal een dier echt nooit als een accessoire zien. Als ik naar mijn mama en haar puppy kijk weet ik hoeveel werk een huisdier is.



Op het internet lees ik veel verhalen dat deze katten ontzettend slim en actief zijn. Ze kunnen zichzelf goed vermaken, dus als jij een hele dag wil shoppen is dat geen probleem. Deze katten kunnen hoog springen, vanaf de grond springen ze zonder moeite op je schouder. Niet ideaal voor bezoek die niet van katten houden..hihi.. Nog een leuk detail: deze katten spelen graag met de waterkraan of komen bij je onder de douche staan. Wat een lieve beestjes!

Ooh, wat lijkt het mij leuk om zo'n mooi beestje naast mij op de bank te hebben zitten! Heeft één van mijn lezeressen een kat?

5 opmerkingen:

  1. Deze zijn wel érg cute :) Leuke blog heb je trouwens !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh zo schattig!! Ik heb ook een kat en het is zo'n leuk gezelschap! :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb een bengaaltje <3
    Pantertje heet hij en is nu bijna 4 maanden oud.
    het is echt een boef samen met me hond haha! Indd bengaalkatten kunnen hoog springen, ze zijn niet heel erg tam (komt omdat het een nieuw ras is en ik een van de 5e generatie heb dus eigenlijk nog een verwilderde) en je moet veel tijd aan ze besteden wil je ze sociaal naar andere dieren en mensen hebben. Wil je deze kat hebben? Doe dan alsjeblieft eerst je huiswerk en kijk of dit een kat is die echt geschikt is voor jou. Begin bijvoorbeeld niet met deze kat als eerste huisdier want dat gaat fout! Je moet de enige ervaring met katten hebben wil je deze raskat kunnen verzorgen =)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, ik ben ook echt een hondenmens. Maar dit beestje is zooo schattig dat ik wel een uitzondering wil maken.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...