Pagina's

zondag 15 januari 2012

Guy Laramee houdt niet van lezen.


Sommige mensen houden niet van boeken lezen, zij slopen liever spullen. Ik denk dat Guy Laramee precies hetzelfde dacht. Stapels boeken moesten het ontgelden en werden zonder enige medeloosheid aangerand met een mesje. Laat hij daar nu net een talent voor hebben! Ik ben benieuwd hoe je zo'n talent nu eigenlijk 'ontdekt'. Ik vind het bijzonder! Misschien moet ik het ook eens gaan proberen met die stapel studieboeken die hier op een plank stof lopen te happen. Grapje, pap! Ik lees elke avond braaf voor het slapen gaan wat hoofdstukken uit mijn communicatieboeken. Klik verder voor het sloopwerk van Guy.







Iemand die toevallig hetzelde talent heeft? 

3 opmerkingen:

  1. leuk artikel
    ik hou dus helemaal niet van lezen hihi
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een kunstwerken zeg! Helaas heb ik niet hetzelfde taltent als Guy. :')

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow echt mooi, dat dat allemaal van boeken gemaakt word! Ik ben dan juist wel weer van het lezen, dus dit zou ik mijn boeken niet zo snel aandoen :P

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...