Pagina's

woensdag 11 januari 2012

Fashionblogger | Dulce Candy


Vandaag ga ik een fashionblogger in het zonnetje zetten. Mijn persoonlijke favoriet: Dulce Candy. Dagelijks bezoek ik haar website voor inspiratie. Naast outfits of the day, doet ze ook make-up looks, shopping hauls en persoonlijke updates. Haar karakter vind ik sterk en lief tegelijk. Deze meid boeit mij met haar outfits en vele YouTube filmpjes. Daarnaast is ze moeder van een zoontje van één en heeft de mooiste inloopkast die je ooit zult tegenkomen op het internet. I'm so jealous! Benieuwd naar wat outfits van haar?





Sinds kort maakt ze looks na van celebs, maar dan met kleding uit haar eigen kledingkast. Zo zie je maar weer dat je ook met een klein budget looks kunt namaken. 


Wie zegt dat roze met luipaardprint ordinair is? Deze meid heeft stijl!


Paars zijde met een leren rok? Ik was er nooit op gekomen, maar vind het resultaat gorgeous!



Met deze look liep ik gisteren rond. Toevallig had ik een gele trui in mijn kast en heb ik vorige week een zwart met witte sjaal bij de Primark gescoord. I love this!


Rood blazertje met tijgerprint. Like!

Nogmaals haar website: www.dulcecandy.com

3 opmerkingen:

  1. Leuke post, ik vind niet alle foto's geweldig maar er zitten wel hele leuke tussen =]! En het zijn ook mooie foto's ^^!

    xxx Katy ^^!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een geweldige outfits! Ik vind vooral de eerste foto mooi, vooral haar clutch is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...