Pagina's

vrijdag 27 januari 2012

Wat te doen met een mega voorraadpot?


Gisteren ben ik samen met mijn oma naar de kringloopwinkel geweest bij haar om de hoek. Gezellig samen snuffelen tussen alle producten. En we waren natuurlijk op zoek naar de beste deals! Ik moet zeggen dat ik niet heel erg extreem te keer ben gegaan en heb het allemaal bescheiden gehouden. Uiteindelijk verliet ik de winkel met 5 producten, waaronder deze mega voorraadpot. Ik tikte hem op zijn kop voor 2,50 euro. Een koopje als je het mij vraagt. Er kan namelijk zo veel in! 


Thuis ben ik gaan denken wat er nu eigenlijk in kwijt kan. Ik heb al een voorraadpot met waxinelichtjes, met rijst en eentje met penne. Dan maar mijn nagellakjes. Ze paste er niet ALLEMAAL in, maar 80 procent ging makkelijk in die pot. Handig, want nu heb ik een soort top tien op mijn bureau staan. Eerst die maar eens vaker gaan gebruiken. Op de foto lijkt de pot misschien niet zo groot, maar het is zeker de grootste die ik ooit ben tegengekomen.




 Hoe bewaren jullie eigenlijk je nagellak? Ik had ze hiervoor allemaal op een plankje staan, maar dat nam zoveel plek in op mijn kamer.

13 opmerkingen:

  1. Leuke manier van opbergen! Mijn nagellak zit allemaal in een shopper van de DA, mijn nagellak rek maken word steeds uitgesteld :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooh, ik wilde eerst ook een nagellakrek. Alleen ik woon al samen met mijn vriend en anders word het misschien wel een iets te vrouwelijke kamer. Haha..

      Verwijderen
  2. Ik heb een nagellakrek :D ik vind dit een originele manier maar het lijkt me onhandig als je een lakje nodig hebt dat dan helemaal in het midden ofzo zit . xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb niet zoveel nagellak. Ik kan mijn nagels zelf niet zo goed lakken dus moet ik steeds beroep doen op mijn zusje van 15, haha. Ik heb echt een ieniemienie mandje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke pot zeg!! Ik heb voor mijn nagellak een aparte lade in mijn kastje ^^. Ik zou zelf mijn wattenschijfjes in zo`n pot doen ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er echt leuk uit! Ik heb mijn nagellak in twee zilveren koffertjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je veel nagellak!

    Ik ben je blog ook gelijk gaan volgen!

    Neem je ook een kijkje op mijn blog?

    myownsupersweetlife.blogspot.com.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke manier om nagellak op te bergen! :D

    Liefs' xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is pretty handig,
    ben zelf ook altijd nog op zoek naar iets waar ik m'n nagelakjes in kan doen haha!
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. haha origineel en ziet er vrolijk uit!
    maar heel onhandig als je de onderste wilt :p
    ik heb een soort stapelkastjes van de hema
    de ene heeft 2 laatjes met daarin 6 vakjes en daaronder heb ik nog een kastje wat gewoon 1 lade is, daarin heb ik al mn nagellak op kleur gesorteerd staan haha.
    het zijn er stuk of 100 en t past precies tussen mn deur en tafeltje, het is een heel laag kastje hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaah wat leuk bedacht! Is misschien niet de allerpraktische manier van opbergen, maar staat o zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ben al een tijdje opzoek naar hoge vierkanten doorzichte bakken! Dus een beetje hetzelfde idee als dit.. kan ze alleen niet budget proof vinden. Weet dat ze ze bij de bijenkorf hebben van Zak! Design voor 15,- das me toch echt iets te prijzig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb een kast waar een tafeltje staat met nail art spullen en ik heb sinds kort een plankje op de muur waar mijn nagellakpotjes op staan

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...