Pagina's

zaterdag 21 januari 2012

TAG | 11 questions


Gisteren ben ik getagged door Lucienna (Thank You!), dus laat ik vandaag maar eens haar vragen gaan beantwoorden. Het is de 11-questions TAG, die momenteel op veel blogs te zien is. Persoonlijke vragen om het gezicht achter de blog beter te leren kennen. Sorry, maar de regels van de TAG ga ik niet in mijn blog zetten. Het is de bedoeling dat je  11 vragen beantwoord, zelf 11 vragen bedenkt en aan 11 mensen de TAG doorgeeft. Ready voor mijn vragen en antwoorden?


  • Wat is de grootste beautyblunder die je ooit hebt gemaakt?
    Ik ben ooit heel nieuwsgierig geweest naar een lippenstift van mijn moeder. Stiekem even proberen in de badkamer dacht ik toen. Wat ik niet wist was dat het een lippenstift was die 24uur bleef zitten. Busted! Ik kreeg de rode kleur met geen mogelijkheid van mijn lippen af. Tsja, hoe leg je dat uit.

  • Je hele leven zonder mascara of zonder foundation?
    Eerlijk gezegd kan ik zonder beide mijn hele leven. Mascara is niet mijn favorieten product, ik vind het niet fijn. Als mijn net zwarte wimpers tegen de bovenkant van mijn ooglid komt, verpest ik meteen heel mijn look. Liever breng ik een laagje eyeliner aan en houdt ik het daar bij. Maar ALS ik moet kiezen, dan liever mascara. Lekker fris zonder foundation.

  • Wat is jouw favoriete make-up merk en waarom?
    Catrice, ik houd van budget. Vooral omdat je met budget producten ook hele mooie looks kunt maken. Zonde, om dan je geld aan dure producten te besteden. Ik moet ook wel bekennen dat ik niet echt een grote 'stash' heb. Ik ruim vaak snel op en geef dan make-up aan mijn zusjes.

  • Noem je favoriete quote op dit moment.

  • Heb je al eens iets gestolen?
    Jup, dagelijks zelfs! Ik steel elke ochtend de sokken van mijn vriend. Zelf heb ik geen sokken. Nooit gekocht. In de zomer mis ik ze niet met al mijn open hoge hakken, maar in de winter zijn ze toch wel heerlijk lekker warm in je laarzen.

  • Heb je tatoeages? Zo, ja wat voor één en waar?
    Nee, ik heb geen tatoeages en ben ook niet van plan om er één te zetten voorlopig.

  • Heb je piercings? Zo, ja waar?
    Ja, op de dag dat ik 16 werd, heb ik een navelpiercing laten zetten. Deze heb ik nog steeds. Vind hem nog steeds erg mooi als ik op vakantie ben. Zonder, lijkt mijn buik zo 'kaal'. Ik moet wel zeggen, het zijn allemaal bescheiden piercings. Geen hangers of Playboybunny's. Het moet wel 'Classy' blijven.

  • Wat is de ergste lichamelijke pijn die je ooit gevoelt hebt?
    Die pijn voel ik nog maandelijks! Verschrikkelijke buikkrampen.

  • Welke opleiding doe je?
    Momenteel zit ik in mijn derde jaar van de HBO-opleiding Communicatie! Een opleiding doe goed bij mij past en waarin ik met plezier elke dag naar toe ga. Momenteel weet ik nog niet wat ik straks ga doen als ik afgestudeerd ben. Maar ik heb nog even!

  • Draag je een bril of lenzen? Foto please!
    Alleen tijdens college's op school draag ik een bril of als ik verre afstanden moet rijden met de auto.

  • Wat doe je op dagen dat je geen inspiratie hebt voor je blog?
    Dan accepteer ik dat en komt er die dag geen post. Ik blog als hobby en als ik het dan een dag druk heb, moeten mijn trouwe lezeressen een dagje wachten. Studie gaat voor. En ik denk dat veel meiden dit probleem wel herkennen. Soms heb je het zo druk en wil je 's avonds liever je bed induiken dan nog achter je laptop een post te gaan tikken.

De TAG ga ik doorgeven aan: Iedereen die hem wil overnemen! Ja, lekker tegen de regels in. Maar ik ken niet super veel bloggers en vele zijn al getagd door iemand anders. 

Hier komen mijn 11-vragen voor jullie:

1. Heb je een bijnaam? Zo ja, welke?
2. Wat is je favoriete drankje als je op stap bent?
3. Als je één kledingstuk mocht houden, welke zou dat dan zijn?
4. Op zonvakantie of op wintersport?
5. Je favoriete geurkaars en waar te koop? hihi..
6. Sneakers of hoge hakken?
7. Wat is je beste beautygeheim en wil je die met ons delen?
8. Noem 3 van je beste eigenschappen.
9. Waarom ben je gaan bloggen?
10. Fotografeer je favoriete accessoire. Waarom is dit jouw favoriet?
11. Waar in de wereld wil je nog eens naar toe?

Good luck ladies!

4 opmerkingen:

  1. Super leuk om de antwoorden op mijn vragen te zien! Dat van die sokken komt me bekend voor hoor, ik steel ze ook altijd van mijn vriend aangezien ik mijne altijd kwijt maak haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke antwoorden heb je ingevuld :)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke antwoorden en vragen :D!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. AAa ik hou dadelijk niemand meer over om te taggen :P Haha ik zal jou vragen ook beantwoorden ^^ leuke antwoorden :D

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...